Hændelse

FORKLARING - One-connect.dk, mobilapp og my.one-connect.dk, dashboard og Totalview

Løst | 04.10.2023 | 14:13 GMT+02:00

Kære bruger,

Efter vores seneste opdatering, hvor vi med kunne meddele, at vi havde identificeret og løst fejlen, har vi fortsat med at overvåge systemerne.
Vi har ikke observeret yderligere problemer og ønsker derfor at forklare, hvad der skete.

En disk i et af vores SAN miljøer stoppede med at virke omkring midnat i nat.

Vores failover satte ind for første gang nogensinde, men det viste sig at noget konfiguration blev tabt undervejs. Dette gjorde at One-Connect ikke kunne tilgå de data den skulle.

Da One-Connect er et stort system med mange afhængigheder, tog det os noget tid at lokalisere fejlen. Herefter var det en kompliceret proces at genstarte alle services igen.

Vores indledende prioritet var at få telefonien til at køre, og først herefter få One-Connect systemet med op.

Vi har naturligvis sikret at denne fejl ikke sker igen, og beklager dybt de gener det måtte have medført.

Mvh. Uni-tel

Overvåger | 04.10.2023 | 12:22 GMT+02:00

Kære bruger,

Vi kan informere om, at de udfordringer, vi har oplevet hele morgenen og formiddagen, nu skulle være løst. Vores team vil fortsat overvåge alle vores systemer nøje resten af dagen for at sikre, at alt fungerer som det skal.

Tak for din tålmodighed og forståelse.

Mvh Uni-tel

Åben | 04.10.2023 | 09:09 GMT+02:00

Kære bruger

For at melde ind og ud af køer kan man ringe 992, men måske er det et andet nummer i jeres løsning.

Vi opdaterer løbende når der er nyt

Vi beklager de gener det kan medføre.

Venlig hilsen
Uni-tel
6910 2200

Åben | 04.10.2023 | 08:36 GMT+02:00

Kære bruger
Vi har problemer med kommunikation i One-connect dette berører følgende systemer.

One-connect.dk
My.one-connect.dk
Dashboard.one-connect.dk
Mobilapp
Softphone
Totalview

Vi har lokaliseret problemet og arbejder nu på højttryk med at løse det.

Vi beklager de gener det kan medføre.

Venlig hilsen
Uni-tel
6910 2200

Status Page powered by Admin Labs