Hændelse

Problem med varsling ved for højt dataforbrug

Overvåger | 30.10.2024 | 10:53 GMT+01:00

Kære bruger

Der har været et problem med forbrugsvarsling ved 80% og 100% af mobilabonnementers dataindhold. Derfor vil enkelte slutbrugere potentielt opleve at være blevet spærret for yderligere dataforbrug, uden at have fået SMS med varsling og dermed også mulighed for at tilkøbe yderligere data. Der kan ligeledes være kunder, der har overskredet abonnementets indhold, før de blev spærret.
De kunder, der eventuelt har haft forbrug udover abonnementets indhold, vil ikke blive faktureret for det ekstra forbrug.

Fejlen er fundet og rettet nu, men vi beklager de gener, det kan have medført for brugere, der er blevet spærret for forbrug, uden varsling eller information om, at de var ved at ramme loftet for data i deres abonnement.

Venlig hilsen
Uni-tel
6910 2200

Påvirkede komponenter

  • Selvbetjening

Status Page powered by Admin Labs