Lukket | 16.09.2022 | 09:38 GMT+02:00
sagen er løst
Løst | 05.09.2022 | 00:00 GMT+02:00
Fejlen er løst og alle data er indlæst
Venlig hilsen
Uni-tel
6910 2200
Udbedring i gang | 30.08.2022 | 13:27 GMT+02:00
Alt data er indlæst korrekt og sagen er løst
Venlig hilsen
Uni-tel
6910 2200
Udbedring i gang | 11.07.2022 | 12:48 GMT+02:00
Problemet er identificeret og udbedret, og dataforbrug bliver nu igen indlæst.
Indlæsning af det forbrug, der har været siden fejlen opstod, er nu i gang, og vi melder ud, når behandlingen er up to date.
Vi beklager de gener det kan have medført.
Med venlig hilsen
Uni-tel Support
Åben | 11.07.2022 | 11:45 GMT+02:00
Dataforbrug bliver ikke opdateret på Selvbetjening under forbrugsoversigten.
Vi arbejder på at løse problemet og beklager de gener det medfører.
Med venlig hilsen
Uni-tel Support